Mindfulness, stresshåndtering og selvhjælp

Start 11. februar kl 17:00 til 18:30

Dette fem ugers forløb er for dig, som oplever stress og ubalance som en del af hverdagen.  Måske kender du dig selv i nogle af disse beskrivelser:

  • Oplever et højt forventningspres fra omverdenen/dig selv
  • Har svært ved at koble fra
  • Oplever tankemylder og svigtende fokus
  • Har svært ved at sove / falde i søvn
  • Andre stress-symptomer, som påvirker dit generelle velbefindende

I en lille gruppe deler vi udfordringer erfaringer og arbejder med, hvordan mindfulness kan bruges til at håndtere stress og hvordan du kan være nærværende og træffe sunde valg – også når stress rammer dig.

I forløbet vil du lære forskellige mindfulness teknikker og øvelser, ligesom du vil opleve hvilken effekt enkle yogaøvelser og vejrtrækningsteknikker kan have på dit sind og din krop.

Forløbet kræver ingen erfaring med mindfulness og yoga – det forudsætter kun, at du deltager med åbenhed og nysgerrighed, og at du ønsker at arbejde med dig selv undervejs i forløbet.  

Antal deltagere er max seks personer.

Praktisk info  

    • Behageligt tøj som du kan sidde og ligge i
    • Varme sokker, da gulvet kan være koldt
    • Et tæppe
    • Drikkedunk
    • Gerne en yogamåtte hvis du har en.