Er du Selvhjælp Hernings nye medarbejder – læs her …

Selvhjælp Herning søger pr. 1. september 2018 en medarbejder på 25 timer/uge i en fast stilling.

Selvhjælp Herning er en frivillig social forening i stor udvikling. Foreningens kerneydelser er:

  • At igangsætte selvhjælpsgrupper/netværksgrupper
  • At tale med mennesker i svære livssituationer
  • At igangsætte trivselsgrupper for skolebørn

Der er i øjeblikket fire ansatte i foreningen, herudover bliver foreningen drevet af frivillige medarbejdere.

Vores nye medarbejder får alsidige arbejdsopgaver med fokus på administration. Derudover vil der være samtaler med brugere, igangsættelse af nye grupper og opgaver med at rekruttere, støtte og uddanne foreningens frivillige. Arbejdsopgaverne vil primært falde indenfor disse områder:

  • Administration og økonomi
  • PR og markedsføring
  • Koordinering
  • Samtale
  • Networking

Vi forventer vores nye medarbejder har følgende kvalifikationer og egenskaber:

  • Uddannelse/erfaring indenfor administration
  • Uddannelse/kompetencer indenfor samtale og relationelt arbejde
  • Være god til kommunikation i skrift og tale
  • Være initiativrig og kunne arbejde selvstændigt
  • Besidder menneskelige egenskaber som empati, humor og evne til refleksion
  • Kan indgå positivt i samarbejdsrelationer med koordinator, kolleger, frivillige og brugere

Det frivillige arbejde oplever en stigende interesse fra det offentlige, og vi forventer, at den frivillige indsats kommer til at spille en stadig større rolle i vores samfund. Selvhjælp Herning vil gerne matche denne udvikling og leve op til de krav, som stilles til kvaliteten af vores ydelser.

Løn og ansættelsesvilkår: Fastsættes efter HK´s overenskomst

Ansøgningsfristen er onsdag d. 13.06.18 kl. 12. Ansøgning med relevante bilag sendes via mail til anette@selvhjaelpherning.dk

Ansættelsessamtalerne afholdes i uge 25.

Du kan læse mere om Selvhjælp Herning på www.selvhjaelpherning.dk

Yderligere oplysninger om stillingen fås hos koordinator Anette Würtz på 53 58 65 88.