Vi søger en administrativ koordinator på 30 timer/uge
Som en del af et team på fire kommer vores nye kollega til at stå for koordinering og gruppeopstart af vores børne- og voksengrupper. Du får ansvaret for at tage imod henvendelser fra borgere, frivillige og samarbejdspartnere og vil derudover stå for PR på foreningens sociale medier og hjemmeside.
Vi søger en kollega, der tager initiativ, er kreativ og har lyst til at udvikle og skabe system omkring Selvhjælp Herning i tæt samarbejde med både frivillige, bestyrelse, ansatte og i særdeleshed den daglige leder. Vi vægter en medarbejder, som har erfaring med at samtale med mennesker, da du vil have tæt kontakt med vores deltagere såvel som frivillige.
Vi søger en kollega:
- med stærke kompetencer og lyst til at arbejde med administration
- med stort overblik, skarp prioriteringssans og evnen til at koordinere
- som kommunikerer klart i skrift og tale
- med interesse og gerne strategiske kompetencer inden for PR og markedsføring
- der møder forskellige mennesker med en anerkendende og inkluderende tilgang
Vi tilbyder:
- varierede arbejdsopgaver og dage, der sjældent er ens
- stor indflydelse på den konkrete opgaveløsning
- et uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet
- fleksibilitet
- et arbejde, hvor du er med til at gøre en forskel
Stillingen er 30 timer/ugen med opstart d. 1. januar 2023 og 12 måneder frem med mulighed for forlængelse. Løn og ansættelsesvilkår følger HK overenskomst for kommunalt ansatte.
Er det lige dig eller kender du én, der passer på profilen? Så tøv ikke med at tage kontakt til daglig leder Anette Würtz på tlf. 53168828 eller anette@selvhjaelpherning.dk
Du søger stillingen ved at sende en ansøgning, CV, evt. eksamensbeviser og referencer til anette@selvhjaelpherning.dk senest mandag d. 31. oktober kl. 12. Samtalerne afvikles i uge 47.